Lønningspils og nye OL-idretter


Siden 10. er lønningsdag, var det naturligvis på sin plass med en lønningspils på Norstat der jeg jobber. Og jeg må si: Lønna er kanskje ikke all verden, men trivelige kolleger veier mye opp der. (Friheten en sånn jobb tilbyr er selvsagt også veldig praktisk.) Og selvsagt er verveavdelingen cream of the crop… Var gøy å bli sparket opp til stillingen som assisterende team-leder.

Sommer!!!


Men da det gjelder å få klokka mest mulig timer før jeg tar ferie skal jeg jobbe i morra og, men det er lenge til! Det betyr riktignok at jeg avsto fra bytur + sannsynligvis nach, var oppe aaaalt for tidlig i dag og. Bare en jobb er jo kjedelig, så jeg skal selvsagt jobbe for studiebyEN i sommer og. Og idag var det lunchseminar om digitale medier på Royal Garden. Artig, men med min døgnrytme er det ikke bare bare å være oppe til ti. Blir uansett spennede å se hvilke muligheter fsom ligge i å få StudiebyEN bedre kjent, og videreutvikle de løsningene som alt er implementert og se på nye løsninger og muligheter. Og selvsagt skal de nye studentene få svar på alt de lurer på gjennom eVolver.

Nå er det heldigvis bare en uke til en velfortjent ferie, rapportene hjemmefra sier at svømmebassenger hjemme holder småpene 24 grader.

Det hadde selvsagt ikke vært en typisk PC-jobb uten en passende illustrasjon, og i den forbindelse kom jeg på noe som dukket opp i diskusjonen en sen aften på en kontorfest på Gløs i mars. Det er et klart potensiale for mer interessante OL-grener. Idrettsverden må utvikle seg, om man skal fange interessen til den oppvoksende slekt.

Og i tillegg bør de nye idrettene være lite utsatt for doping. Derfor: Stripp-sjakk!
Prinisippet er selvsagt at hver deltager mister ett klesplagg hver gang de mister en brikke. For å holde tempoet oppe er det naturligvis hurtigsjakk, med klokke. Silikon er definert som dopingmiddel.

Det amerikanske juniorlaget i kvinnelig strippsjakk ligger i hardtrening foran OL i London i 2012