Reparer elgen


I dag er det Quizfinale på Piasquizen,  og det er bare noen dager til jeg kan sette meg på flyet sørover for en velfortjent juleferie.

Men før det må jeg bare dele en oppdagelse med dere.  For noen dager siden kom jeg over denne gif’en på Imgur.

guns-moosefix

Siden jeg ikke hadde noe bedre fore, bestemte jeg meg for å finne ut hvem det var.

Svaret var en ung britisk dame ved navn Moosey. Hun er illustratør, cosplayer, vektløfter, rugbyplayer og nerd, og verdens mest sjarmerende tumblr.  (Selv om hun etter eget utsagn ikke helt har teken på twitter ennå.) moosefix2

Hun jobber i tegneseriebutikk, har fine muskler, skikkelig engelsk dialekt og masse fregner, er det ikke bare derfor jeg liker stilen hennes.  Det er bare så godt å se at i en verden av brunkrem, Marc Jacobs vesker og rosa #Ootd fins det fornuftige bloggere også.  Sånne som gledes over de nye rugbyskoene sine, tar selfier for å forevige det første nesebruddet i kamp, eller stolt syr i hop superheltkostymer.

moosefix3

Og som definitivt beviser at du kan løfte tungt og fortsatt være feminin.

guns-moosefix2

guns-moosefix3

guns-moosefix4

Det er håp for ungdommen!