Selvangivelse (men ikke etter eliminasjonsmetoden)


Jeg ble utfordret av en kollega på Face til å poste 11 fakta om meg selv, så here goes!dormer

1) Da jeg ble født trodde legen først jeg hadde hull i hjertet, så jeg fikk ikke gråte de første 6 månedene.
2) Det var en senere biskop som komfirmerte meg, dengang var jeg bare 1,99 meter høy, det er mange år og 10 cm siden.
3) Persen min på 1000m bryst i 25m basseng er 19:22:8
4) Første gang jeg var full var det på champagne
5) I fysikkeksamen på videregående fikk jeg 61,5 av 60 mulige poeng.
6) I gjennomsnitt leser jeg to bøker, (ca 1000 sider), i uka, fordi jeg vil.
7) Jeg tok en bachelor i psykologi først og fremst fordi jeg ville bli bedre i «cold reading».
8) Forbausende mange av de over 450 studipoengene jeg har tatt er ikke realfag
9) Jeg er utnevnt som høyhet (Hans Høyhet Idéfix) i linjeforeningen min fra NTNU
10) Rekorden min på Kosmorama er 30 filmer på én uke.
11) Jeg har aldri vært innlagt på sykehus.

(Først postet på FB)