Jeansblå mandag


«Man må være om seg og for seg, skal man få noe i seg og på seg» har jeg lært.  Og den siste måneden har jeg utsatt og utsatt å dra på klesshopping.  Ikke fordi det er dyrt eller kjedelig, men fordi Dressmann XL  har flyttet fra sentrum (der jeg er ukentlig)  til City Lade (som jeg ikke har vært på 10 år).

Men siden jeg hadde liggende et gavekort på 600,- fra Panel.no og jeg hadde en fridag i dag  ble det til at jeg tok turen og etterfylte klesskapet. Jeg burde strengt tatt vurdere å kjøpe en ny mørk dress og, men det får bli en annen gang.

Monty inspiserer varene.  (Når man ikke bor i en leilighet der en kan holde en hund eller to, for man nøye seg med det nestbeste)

Monty inspiserer varene.
(Når man ikke bor i en leilighet der en kan holde en hund eller to, for man nøye seg med det nestbeste)

Jeg syntes nesten synd på jenta bak disken,  siden jeg ikke bare stilte med gavekort (som hadde en funky prosedyre for avlesning) men også skulle ha tatt inn skinnbeltet jeg kjøpte med 12 cm.  Noe som jo fordrer litt skjæring og mekking.  Men det gikk bra, og det var jo ingen andre kunder i butikken når jeg var innom så da gjorde det ikke noe at det tok litt tid.  God service er det uansett!

Nå det var unnagjort fikk jeg handlet litt matvarer og mens middagen surret for seg selv på komfyren benyttet jeg anledningen til å gi luftkompressoren litt vedlikehold.  Jeg tror kanskje det er på tide å etterfylle olje snart, siden den vel har gått en 10 timer siden jeg fikk den.

Utover det har jeg ikke gjort det skapte grann.  Bare hatt på This American Life-podcaster på pc’n og drodlet med kullstift og drukket kaffe.  Men det må være tid til noen sånne dager innimellom også!