Fretex-feber på hjernen


Du vet sikkert hvordan det er når du plutelig hører noen takter av en sang du hørte mye på når den var ny,  så den plutselig setter seg på hjernen?  Og uansett hva du prøver på så tar du deg selv i å gå å nynne på den?

Vel det eneste trikset jeg vet om er å sette den på rotasjon i bakgrunnen mens du gjør noe fornuftig,  og håpe at du klarer å overfore hjernen med låta til den går lei.

I dag har jeg hatt det sånn takke være en radiokanal jeg scannet forbi på DAB radioen lørdag morgen.  Siden jeg egentlig skulle høre noe annet, ble det ikke mange sekundene,  men to timer senere… *bang*

Det var ikke noe annet å gjøre enn å finne albumenet på wimp, og sette låta på repeat. Nå har jeg heldigvis blitt kvitt det, så jeg hørte gjennom hele albumet (som er noe utjevn, men på sitt beste riktig så bra) til slutt

For å feire vil jeg være The Typhoid Mary of Mental Hangups (og fordi det er en kul låt og en kul video )  og gi deg den i youtubeversjon: