Husk solkrem!


Det har vært litt av en uke (for å sitere Yan og Finn)  så det har blitt lite tid til skriving eller ved byggebordet.  Men nå er det en tredagers helg, så jeg krysser fingrene for å få gjrt båe kjedelige og mindre kjedelige ting.

Night of Champions var bra, og påfølgende RAW var bra så jeg skal ta på meg H#1:AD-hatten (eller luchador-masken)  og synse litt om det i morgen.  Jeg har et par halvferdige modeller som kanskje blir ferdig.  Det opptil flere irritasjonsmoment som burde få legges til i listen på 99.  Sist men ikke minst, jeg er utfordret på den «10 bøker som har betytt mye for deg» farsotten som har romstert på Face.  (Ja og så er det kjedeligere ting som kleshandling og støvsuging og slik da.)

Men siden jeg har klokken 8+ timers arbeidsdager de siste dagene, blir det i morgon, i morgon men ikkje i dag.

Så jeg runder av med å minne om at selv om sommeren er over så kan det jo hende du skal leke i solskinnet, og du har bare en hud. (Kroppens største organ!) Det er ikke bare noe jeg sier,  olympisk bronsemedaljør i judo, MMA-utøver med en 10-0 statistikk og all round good girl Ronda Rousey er enig med meg!

(Foto: Brian Bowen Smith)

(Foto: Brian Bowen Smith)