En helt vanlig bloggpost.


Noen dager er bare så mye mer effektive enn andre.  I dag var en sånn dag.

Dagen i dag kjapt oppsummert:

  • Opp litt over 9.00
  • Frokost
  • En liten treningstur (hadde egentlig tenkt en sykkeltur, men jeg mistenker at den ene slangen er kaputt, den holdt ikke lufta over natta, så da ble det en spasertur rundt Lade i stedet.)
  • Vaske og brette første klesrunde.
  • Ta oppvasken
  • Rydde ferdig klesskapet,  kaste 1 bærepose med gamle klær, og sortere unna vinterklær som kan lagres
  • Bære ned klær og 5 esker med annet plukk i kjellerboden.
  • Rydde gjennom mer av kjellerboden og kaste 3 bæreposer med gamle dokumenter og annet papirrusk (Er det forreste noen som vet om noe antikvariat i Trondheim som er interessert i noen kilo gamle norske tegneserier?)
  • Monter og bære opp nytt balkongbord
  • Demontere gammelt balkongbord og få det i søplecontaineren
  • Lunch
  • Spraylakkere grunnstrøket på Pumaen, og montere noen fler smådeler.
  • Vaske badet
  • Se første kvartfinale (med god uttelling på tippingen)
  • Vaske andre klesrunde
  • Andre runde med trening (styrke denne gang)
  • Støvsuge leiligheten
  • Vaske over alle gulv
  • Se andre kvartfinale (igjen med god uttelling på tippingen)
  • Innse i pausen av kampen at matbutikken var stengt
  • Improvisere middag basert på hva en har på lager i spiskammeret
  • Skrubbe komfyren
  • Skrive denne lille posten

Så nå skal jeg ta en lang dusj, og så ta kvelden med en god stabel bøker, mens hele leiligheten lukter grønnsåpe!  God helg!

Okay da, jeg skal se NXT-sendingen fra i går og, før jeg køyer.  (Og husk jenter: muskler = bra)

Okay da, jeg skal også se NXT-sendingen fra i går før jeg køyer. (Husk jenter: muskler = bra)