Musikk te arbe´ – nerdeversjon


Ikke før var jeg ferdig med SPSS på bacheloroppgaven før jeg blir sittende i timesvis å leke med det på jobb.  Jaja,  da er det i det minste en fordel å kunne spille høy musikk underveis.  (Og ja, det var faktisk en del av arbeidsoppgaven. FML? Not so much.)

Så siden jeg er en uforbedrelig nerd, så måtte jeg ha denne på høy rotasjon.

Er det dette som heter «denne sangen er som skrevet til meg»?

Ellers går dagene med til VM, konspirasjonering på Face (watch this space in the future) og litt tid ved byggebordet.  Det spennende nå blir å teste airbrushen igjen etter at jeg hadde en full rengjøring på den. Det å fyre i gang kompressoren etter midnatt er neppe så populært hos naboene under tenker jeg.  Jeg krysser fingrene, det ble i alle fall ikke noen deler eller pakninger til overs når jeg skrudde den sammen igjen!

Så har det vært sesongfinale i Game of Thrones (Team Faceless FTW!) og jeg prøver å holde med ajour med WWE.  (Begge deler vil nok bli behørig omtalt i løpet av helga når jeg har tid til å skrive litt igjen.

Lucky bastard! (bokstavelig talt)

Lucky bastard! (bokstavelig talt)

Og sist men ikke minst, verdens beste lillebror har hatt bursdag, til helgen er det sommermiddag for oss i ledelsen på jobb, og på søndag er det flyshow.

Kort oppsummert: Det er ikke så verst å være til!