På tide å legge seg…


Og sånn går no dagan

Og sånn går no dagan

Har de siste to timen skrevet kun to paragrafer på oppgaven som skal inn om en uke,  hvorav den ene handler om amerikansk arbeidsmarkedspolitikk for babyboomere (noe usikker å relevansen i forhold til min problemstilling, men skitt la gå enn så lenge) og den andre gjorde at jeg fikk lyst til å kjøre enda fler analyser i SPSS. (I tillegg til de 9 ekstra jeg  kjørte mens jeg ventet på middag før i dag. Det er sant som det sies, leter du lenge nok kan du alltid finne korrelasjoner.)

Derimot har jeg:

a) Siklet på tohjulinger på Finn fordi det er vår

b) Funnet en oversikt over de beste sitatene fra Top Gear, noe som har forsterket min overbevisning om at det kan skje verre ting enn at jeg som voksen ender opp  ca 30 % Clarkson og ca 70 % May.

c) Latt meg imponere av treningsvideoene til Alexa Bliss.

(NXT)

5’1» med glitrende dommedagsmaskin (NXT)

d) Tatt oppvasken

e) Diskutert verdien av søndager, kattunger og søndager med kattunger, på twitter

f) Funnet et online-spansk kurs og tatt første leksjon.  «El panda se está ejecutando con las tijeras de nuevo, debo detenerlo?»

Så nå er det på høy tid å avslutte for i dag!  God natt!

...oh crap!

…oh crap!