H#1:AD 132 – Adjø Kaitlyn (og på gjensyn?)


Old School RAW  pleier å være ganske gøy, så også denne gangen, og jeg tenkte å skriver litt om det, men jeg tror jeg venter til helgen, etter Smackdown.  Så i dag blir det heller et tårvått adjø!

Ukas Diva Avskjed

Onsdag kom den offisielle beskjeden om at WWE og Celeste «Kaitlyn» Bonin har bestemt seg for å gå hver sine veier.  Kaitlyn ønsket å konsentrere seg om den nye linjen med kosttilskudd hun utvikler sammen med forloveden sin, og har vel tidligere også latt det skinne gjennom at hun er litt lei av 250 reisedøgn i året.

Aww,  Big E! #GoodbyesAreHard (via Instagram)

Aww, Big E! #GoodbyesAreHard (via Instagram)

Men hun fikk en verdig avskjed, med kveldens siste kamp på gårsdagens Main Event.  Motstander var selvsagt AJ Lee. (Du kan finne showet her,  kampen begynner ca 9 minutter før slutten.)  AJ vant naturligvis, men etterpå klarte de å få lurt inn en avskjedsklem, før Tamina overrasket Kaitlyn med et superkick. (Så kayfabe ble nogenlunde preservert.)  Men selv da bare måtte AJ rufse venninna litt i håret før hun dro; awwwdorable.

Så derfor blir ukas bilde nettopp det som var starten og (den foreløpige) slutten på Kaitlyns WWE karriere. (Jeg skriver «foreløpig»  siden det er sjelden jeg har sett WWE.com gjør så mye stas på noen som slutter…)

Chickbusters for life (april-jeanette.org, via Twitter)

Chickbusters for life (april-jeanette.org, via Twitter)

Samtidig gir det meg anledning til å poste en av de morsomste backstagepromoene jeg kan huske: Ren ad lib fra to veldig gode venninner. (Med gjesteopptreden fra Teddy «hollon a minnit, playa» Long.)

Til slutt,  WWE.com’s presentasjon av Kiatlyn fra oppkjøringen til Wrestlemania i fjor

(PS:  I det jeg skriver dette leser jeg at Mae Young har snørt på seg wrestlingstøvlene for siste gang og vandret hen til den firkantede sirkelen i evigheten.  Damen som på Old School Raw  November 15, 2010 satte den uslåelige rekorden å bli det første menneske til å gå en offisiell wrestlingkamp i 9 ulike tiår… R.I.P.)

(PPS: Og ja jeg vet WWE har annonsert at WWEs eget TV-nettverk starter 24. februar, men det tror jeg når jeg ser det.🙂 )