Overraskelse!


Litt av hvert å henge fingra i!

Litt av hvert å henge fingra i!

Etter å ha holdt meg helt siden før påske så sendte jeg inn en bestilling på noen nye byggesett når nettbutikken jeg vanligvis handler i sendte varsel om at de hadde fått inn det nye Typhoon’en til Airfix. Som vanlig plukka jeg med meg litt diverse opp til tollgrensa på 200,-  Med frakt kom hele herligheta (4 sett) på ca 275,-

Så på mandag fikk jeg mail om at pakkene var sendt.  I to kolli  «due to size». Jeg stusset litt, men jeg vet jo at Academy bruker en standardstørrelse på settene sine, som er ganske stor, dessuten hadde jeg bestilt med etEduard- sett i skala 1:48 siden det var ekstremt god pris. (Eduard er jo en tsjekkisk produsent.) 1:48 er ikke min vanlige skala, men forendring fryder, og det hadde fått lysende omtale.

Når jeg i dag henta pakkene ventet en overraskelse. En positiv sådan.  For ikke bare fikk jeg det jeg hadde bestilt.  (Møysommelig stokket rundt, og med en boks flatpakket.  Neida, det var og sendt med et annen 1:48 sett: Eduards Bf109E-1!  I intet mindre enn ProfiPACK versjon atpåtil! (ProfiPACK er Eduards mest forseggjorte sett, med PE, plenty av dekaler og i det hele tatt.)  Listeprisen på den alene var omtrent like mye som bestillingen min til sammen.

Enten gikk det alt for fort når de pakka bestillingen min, eller de har verdens hyggeligste gremlin på lageret, eventuelt så var det en overraskelse til en trofast og flittig kunde… Jeg klager i hvertfall ikke, og nå er sommeren sikra selv om det skulle komme pissregn og 10 grader!