Borte bra, hjemme best


B.R.P.D.

B.R.P.D.

Takket være Norwegian er jeg atter herre i eget hus.  I motsetning til reisen sørover var det breddfullt fly, men hell i uhell  fikk jeg plass på første rad = mulighet til å strekke beina.  Jeg er stor fan av Norwegians løsning med håndbagasje + PC-veske.  Den ekstra plassen hjelper utrolig mye,  særlig når man har noen burdagsgaver som skal ha plass.

Huset stod fortsatt, og bortsett fra et halvt brød som hadde mutert til førsteklasses pencilin var alt som det skulle.  Nytt Nemi ventet i postkassa også, og nå står pizza i ovnen.  Er det noen sak? Apropos tegneserier hadde lillebror slått til med to album BPRD og et album DMZ, så jeg mistenker at jeg skal vekke spalten «Tegnet magi» til live igjen snart!

Så får jeg krysse fingrene for at våren kommer for alvor hit snart og.  Ikke for det,  de nærmeste ukene blir bare jobbing før det blir en uke i kinomørket på Kosmorama.

Dessuten så er det selvsagt noen nye byggeprosjekter på trappene. Det er på tide å lage noen tyske maskiner nå som England er godt forspent.

Sist men ikke minst må jeg til å skrive noen flere jobbsøknader, siden jeg ble utkonkurrert av en med doktorgrad i kommunikasjonsutvikling på den jeg sist var på intervju hos.

Alt i alt er det altså nok å henge fingrene i, og jeg mistenker det blir en tidlig kveld, siden i går natt gikk med til å få med seg første episode av Game of Thrones tredje sesong.  (HBO sparer ikke på godsakene akkurat i det som utvilsomt er den beste TV-serien som er i produksjon nå.) Jeg måtte dessuten få med meg «Go-home» utgaven av RAW før Wrestlemania. (Forvent en artikkel med mine spådommer for årets utgave.)

Oppsummert: Det er deilig med ferie, men du verden så godt det er å komme tilbake til hverdagen og!