January Jones og sånn i storformat


Bildedump. Dere kjenner greia. Kall det gjerne mitt WP-svar på Tumblr…. Nei,  jeg har ikke copyrighten, men jeg har heller ikke fjernet noen vannmerker.  Majoriteten av bildene er hentet via Imgur, og du kan klikke på dem for større format.

BP:Big Problem

BP: Big Problems

Vi starter med Deepwater Horizon

Stor, større, størst.  Får selv meg til å føle meg liten


Stor, større, størst.  Får selv meg til å føle meg liten

…som var en trussel selv for ganske store dyr, men ikke en like farlig som…

«Huzzah! General, gode nyheter, denne funket også!»
Prøvesprengningene på Bikini-atollen

Jeansløsningen for å unngå brannskader på varme eksosrør har ikke noe kult navn, ennå.

..som gav navn til et populært plagg.

Ikke jeansløsningen for å unngå brannskader på varme eksosrør da, den har ikke noe kult navn, ennå. Kanskje du har et forslag?  Send det i et brev merket «Jeg kjeder meg» til

Sjonkel Donkel’s Massasjekjeller og barneparkering
Bottenvika 3b
1814 Byrkjeflot

og kanskje du kan vinne en premie!

Jeg sier bare Yummi (på en ikke-sexistisk og ikke-kvinneobjektifiserende måte)

Men fra en pen ting til en annen

Jeg sier bare «Yummi» (på en svært ikke-sexistisk og absolutt ikke kvinneobjektifiserende måte).

Nice pussy!

Helt enig, lille venn

Nice pussy by the way…

Reserverhjulet er av polsk fabrikat

Over til noe helt annet: Damp-traktor

Tectyl?

Damp-tog

Hotter Rod

eh.. Damp-punk (heter det det på norsk?)

Hyyyysj!

Hadde jeg hatt et bibliotek for hånden kunne jeg slått det opp

Nei vent, jeg er jo på nett! La meg sjekke…

[citation needed]

…Wikipedia!

Hi Bruce!

Hi Bruce!

Godt forsøk, men det der er ikke en hval…

På 90 tallet kalte vi det å surfe på nett, men nettet ble også kaldt informasjonsmotorveien. Har du surfet på E-18 noen gang?

På 90 tallet kalte vi det å surfe på nett, men nettet ble også kaldt informasjonsmotorveien. Har du surfet på E-18 noen gang?

Nei, veeeent! Jeg så en hai der ute!!

Se på de jura. Møøøø!

Møøøø!

Mye bedre å holde begge bena på landjorda,  dyra der er lettere å forholde seg til.

Selvportrett på strak arm, rett til Facebook

…eh.. jeg sa «landjorda» smartypants! Jaja, i det minste ingen haier der oppe

«Luke, det er farsdag snart, og det er noe jeg må fortelle deg.»

…men det finnes andre trusler.

Quattro Hermione

Fra en fandom til en annen: Quattro Hermione

Men Harry Potter er vel mest for jenter og unger, er det ikke?

Kalle vant lørdagslotteriet på leirskolen, og ble skikkelig overrasket når han fikk vite premien

Kalle vant lørdagslotteriet på leirskolen, og ble skikkelig overrasket når han fikk vite premien

Ikke han her da, han er jo fornuftig og har Star Wars T-skjorte.

Growing Strong

Nei, takke meg til Game of Thrones: Sex, vold og maktkamp for hele familien!

Fra venstre mot høyre: F-16 Fighting Falcon, P-51D Mustang, A-10 Thunderbolt II og F-15 Eagle

Fra venstre : F-16 Fighting Falcon, P-51D Mustang, A-10 Thunderbolt II og F-15 Eagle.

I alle dager, hvor kom disse fra? Men det minner meg om at jeg har noe ugjort på arbeidsbenken.
Da er det vel på tide å runde av, takk for denne gang…

Fancy E-sigaretter har sine egne bivirkninger

Domo Arigato ,Mr Roboto

Men til slutt: Du trodde kanskje jeg hadde glemt hva jeg lovet i overskriften?

Du trodde kanskje jeg hadde glemt hva jeg lovet i overskriften

Neida: January Jones