Pakke! «Confidence is clean shaven»


Om du veldig gjerne vil sende meg fanmail, spør meg om adressen…

Ivrige stalkere lesere husker kanskje at jeg for snaut to uker siden, frustert av dårlig utvalg i Trondheim butikker og fraktkostnadene til norske nettbutikker,  satset på at gode gamle UK skulle redde meg fra en vinter som varulv.

Vel i dag lå en pakke og ventet på meg når jeg kom fra jobb! Det fine med nettbutikker som har litt leveringstid er at du rekker å nesten glemme bestillingen din. Når den endelig kommer er det litt samme kribling som på bursdagen.

Etter å ha turnet litt på badet, (innfelte spotlights i taket er en fin ting, men et herk å bytte), var det tid for å sprette forseglingen.

Ganske utrolig at man i 2012 må bestille helt vanlige barberblad og barbersåpe på nett… Det er ikke bare norsk matkultur som har tatt et stygt fall de siste 20 årene

Legg merke til de brune dropsene. De var fordelt innimellom skumpeanøttene. Det kaller jeg fiffig kundeservice, engelske karamelldrops er yummi! Det er absolutt en idé norske nettbutikker kan rappe!

Så jeg kan absolutt anbefale The Traditional Shaving Co.