Bildedump: TV & Film edition


På tide å rydde i bildemappa,  og da blir det bildedump! For de som er nye til konseptet er det som følger:  Rett som der er finner jeg enten et bilde som nærmest trygler om en snarky kommentar, eller bare er utrolig kult.  Men så ender det med at jeg ikke bruker det i en artikkel likevel.  Så blir det liggende i «arbeidsmappa» mi.  Når den begynner å bli for full så sletter jeg ned noe, men noen bilder fortjener en bedre skjebne,  så da blir det en bildedump her i stedet… Bilden er stort sett linket til orginalstørrelsen, og er kopibeskyttet av de respektive rettighetshavere. (I.e. ikke noe jeg gjør krav på.)

Game of Thrones og D&D referanse på en gang? Nerdy overload

Regel #1 og så videre…

»Ron, hva har jeg sagt om å bruke Vestementium deconstructo på meg når vi er blant andre?!?»

»I promise to leave no fingerprints»

Top Gear

Star Wars vol 1.

Star Wars vol. 2

Den eneste bra scenen i 3 Stooges – Kate Upton i nonnebikini

En kur mot tannlegeskrekk fra Horrible bosses

Angelina viser hvordan et ekte »O-fjes» skal se ut…

»Making alcoholism awesome since 1969»

River Song


I know the feeling Olivia…