Endelig innflyttet for alvor


Etter besøk fra mamma med tilhørende tur på IKEA, og noen fridager, så har jeg omsider begynt å «bo inn» den nye leiligheten. Så da var det på tide å poste noen bilder!

Stua, nå med gardiner! Jeg trekker sofaen nærmer TVn når spisebordet skal brukes av flere

Sofakroken, så fin kan en slitt second hand skinnsofa bli med et strategisk plasert pledd

I hjørnet leker jeg med tanken på å plasser et glasskap til miniatyrer og modeller, glassene bor jo i kjøkkenskapet

Bildene har kommet opp på veggen, gaver fra diverse verv og sommerjobber

Barhylla!

Alle har en bokhylle full av brettspill hjemme, ja?

Den største sove»alkoven» jeg har sett.
(På ca 9 kvadrat er den litt større enn den første hybelen jeg hadde her i byen)

Burde ikke overraske noen at jeg har en WWE-kalender
(Det som henger på knaggen er en slåbrokk, ikke en kilt)

Gangen. Speilet er i heltre og tungt så jeg fikk en av vaktmesteren til å forankre opphenget skikkelig i gipsveggen.
Nye puter får de slitne IKEA-stolene til å se mye bedre ut (og bli bedre å sitte på)

Marilyn ønsker velkommen i gangen

Den fantastiske vaskemaskinen! Elkjøp-levering FTW!

Badet med servanten som skyller bort morratrynet hver morgen!

Sånn det var en kjapp rundtur rundt i «mi casa». Blitt riktig så fint, om jeg skal få si det selv!