Pakke hjemmefra!


«Faste lesere» har kanskje fått med seg at jeg har vært uten kamera en stund, siden jeg klarte å glemme igjen laderen hjemme etter juleferien. Det er ganske kjedelig å ikke ha et operativt kamera, særlig siden det pleier å ha fast plass i manpursen Omsider fikk de hjemme sendt det oppover, men jeg stusset litt på at de hadde sendt det som Norgespakke, siden laderen ikke er særlig stor.

Siden det var pakkepost tok det jo sin tid før postverket fikk den oppover. Kanskje på høy tid at vi snart får konkurranse på posttjenester her i landet, 6 dager fra sentrale Østland til Midtnorges største by er ikke imponerende for den prisen de tar! Hadde det vært fra bygda til bygda kunne jeg skjønt det, men hallo? Ok, det var en digresjon!

På fredag kom omsider hentelappen i alle fall, og jeg kunne plukke opp pakka på vei til jobb. Vekten avslørte at her var det ikke bare laderen som var sendt. På jobb rakk jeg bare en kjapp titt oppi, så det var spennede å komme seg hjem og ta alt i øyensyn.

Pakker er alltid gøy, og her var det rikelig med posesupper, snop og slik! Tydelig at de hadde moret seg med å lage «nødpakke» til en stakkar oppe i vinterhelvete!😀

Som du ser fikk Åhlgrens biler bein (hjul?) å gå på ganske med en gang!