Pisspreik


Oppdaget det var en stund siden jeg hadde postet noe, og det er jo litt kjedelig for eventuelle trofast lesere.

VG er usedvanlig urinfokusert i dag, det bør jo bety at det ikke har skjedd så mye viktig i verden.

Jeg har et par spille-relaterte poster under utarbeidelse, men gidder/orker ikke lade opp kameraet for å ta bilder nå.

På jobb er det kjør som vanlig, i morgen blir det intervju for opprykk + sedvanlig kveldsskift, men så blir det tre dagers langhelg, blir godt!

Av andre nyheter så har jeg rundet 100 followers på twitter, er ikke det en premie for det? Og når vinner man egentlig twitter? Må jo være en konkurranse så oppsatt visse personer er på å få følgere. (Og hyklersk som jeg er: Følg linken oppe til høyre når du skal følge meg!) Men har hold meg litt unna Twitter siden søndag, i påvente av at jeg får tid til å se SummerSlam, prøve å unngå spoilere.


Men en ting jeg kan gjøre er å dumpe noe bilder som har samla seg opp, har en tendens til å lagre bilder som jeg kommer over og tenker «aha, dette kan jeg bruke til noe» men så blir det ikke noe av den artikkelen. Så derfor poster jeg en liten bunke her: Enjoy!

Fadderukene er i gang i Trondheim, Quak-Quak

Kan det bli for mange SW referanser? Aldri!


Andromedagalaksen

Carrie Fisher og stuntkvinnen hennes benytter anledningen til å få litt farge under en pause i filmingen av RotJ

Rosie Huntington Whiteley, sikkert tiltenkt en artikkel om Transformers 3


Jeg vet jeg tenkte å bruke dette bildet i post om hvorfor fregner er sexy


Sjakk matt?

Et sånn arbeidsrom vil jeg ha en dag


Photoshop + HarryPotter + Kink = The Interwebs

Livewires, en tegneserie jeg har lyst til å få tak i


Felix leo

Spidermans luksusproblemer


Alle snakker om været men ingen gjør noe med det!

Akademia og tatoveringer, god kombo