Frifredag!


Long time, no see. Grete viser at hun har øvd på å se voksen ut.

Siste frihelg før sommerferien, og things to do and people to see!

Først av alt måtte jeg brekke meg opp av senga unormalt tidlig, i et febrilsk forsøk på å tvinge frem en anstendig døgnrytme før jeg skal hjemover.

Så var det å få i gang en klesvask før sentrum lokket. Lillebror har bursdag snart, og utstyrt med ønskeliste fikk pengene bein å gå på både her og der. (les: Outland og Platekompaniet.) På Outland hadde de fått inn boostere med DC75-settet til HeroClix, som ble utsolgt så alt for fort. Dermed ble det plutselig en liten presang til meg og. 99,- er faktisk billigere enn de nyeste settene.

Ice, Beast boy (Bear form), Beast boy (T-rex form), Indigo-1, Superboy

Var jeg happy med pullen, doh! Mer eller mindre beste Super-raren i settet, så selv om det ble en dublett av Superboy, er jeg mycket nøyd. Nesten så jeg revurderte hva jeg skal spille med i morra. (Og siden settet solgte ut så fort er det antagelig mulig å finne et bytte for stålpojken også.)

Men etter shopping var det tid for en tur på Mormors. Grete er tilbake i byen, etter praksisen sin, og hun og kjæresten ragger rundt på visninger på jakt etter leilighet. Og da passet det med noen timer i bakgården to catch up.

Grete er nyskjerrigper, mens Hendrik ser på.

Etter å ha sosialisert i noen timer, og tatt en preliminær feiringsøl, siden de antagelig fikk napp på en sokkelleilighet, skiulle de videre på ny visning. Jeg kom meg hjem, fikk hengt opp klesvaska, og tatt en kjapp matbit. Og så ble jeg utkalt til Micro, der Lars Olav og Fredrik tok noen kvalitetshalvlitere før de skulle på konsert.

Micro var utsolgt for sommerølet, men Premiumen er like god, og en anelse mørkere. Nammenam!

Konserten på Pia’s droppet jeg, siden jeg har litt å gjøre i morra og. Turnering på formiddagen, før jeg skulle sett om jeg finner noen sommersko. Og jeg må vel kanskje få tak i noe å pakke inn alle bursdagsgavene i. Alt i alt en utmerked fredag/fridag i dag, kjenner det skal bli veldig godt med ferie!